Trehøvler

Høvler med tresåle. Kvalitetsverktøy for nybegynnere og profesjonelle. Vi har høvler i flere priskategorier og for mange bruksområder.

Viser 1–12 av 18 resultater

  • Pinie 6-xx Classic Høvel

    Langhøvel Classic

    kr 1248 inkl. mva
    Hurtigvisning
    Legg til Ønskeliste
    Legg til Ønskeliste
  • pinie høvel P6xxxx-premium

    Langhøvel Premium

    kr 1696 inkl. mva
    Hurtigvisning
    Legg til Ønskeliste
    Legg til Ønskeliste
  • pinie høvel 11xx-classic

    Nesesemshøvel Classic

    kr 462 inkl. mva
    Hurtigvisning
    Legg til Ønskeliste
    Legg til Ønskeliste
  • pinie høvel 12xx-classic

    Nesesemshøvel Dobbel Classic

    kr 517 inkl. mva
    Hurtigvisning
    Legg til Ønskeliste
    Legg til Ønskeliste
  • pinie høvel 3xx-premium

    Pusshøvel Premium

    kr 1259 inkl. mva
    Hurtigvisning
    Legg til Ønskeliste
    Legg til Ønskeliste
  • pinie høvel 10xx-classic

    Semshøvel Classic

    kr 445 inkl. mva
    Hurtigvisning
    Legg til Ønskeliste
    Legg til Ønskeliste
  • pinie høvel 10xx-classic

    Semshøvel Classic

    kr 467 inkl. mva
    Hurtigvisning
    Legg til Ønskeliste
    Legg til Ønskeliste
  • pinie høvel 10xx-premium

    Semshøvel Premium

    kr 1285 inkl. mva
    Hurtigvisning
    Legg til Ønskeliste
    Legg til Ønskeliste
  • pinie høvel A10xx-premium

    Semshøvel Premium Med Justerbar Mekanisme

    kr 1911 inkl. mva
    Hurtigvisning
    Legg til Ønskeliste
    Legg til Ønskeliste
  • skråstilt semshøvel premium

    Skråstilt Semshøvel Premium

    kr 1437 inkl. mva
    Hurtigvisning
    Legg til Ønskeliste
    Legg til Ønskeliste
  • pinie høvel 1xx-classic

    Skrubbhøvel Classic

    kr 579 inkl. mva
    Hurtigvisning
    Legg til Ønskeliste
    Legg til Ønskeliste
  • pinie høvel 1xx-premium

    Skrubbhøvel Premium

    kr 1185 inkl. mva
    Hurtigvisning
    Legg til Ønskeliste
    Legg til Ønskeliste

Ofte stilte spørsmål.

Handle hos Hoggjern.

Må jeg opprette en konto?

Nei. Du kan surfe og handle som gjest hvis du ikke ønsker å opprette en konto. Være klar over; uten konto får du ikke tilgang til dine tidligere ordrer, ønskeliste, hurtigbestilling eller innkjøpsliste.

Gir dere veiledning i valg av verktøy?

Ja. Du kan ringe oss for en hyggelig prat eller sende oss en e-post. I tillegg har vi forhandlere som kan bistå deg med profesjonell veiledning. Hvis du er nybegynner kan vi anbefale artikkelen essensielle verktøy for trearbeid.

Hvor finner jeg nærmeste forhandler?

Vi legger til forhandlere gradvis. Se nettsiden om våre forhandlere eller tips oss hvis du vet om noen som burde ha produktene våre i hyllene sine.

Hvordan fungerer betaling?

Når du legger inn en ordre og kommer til kassen, så velger du ønsket betalingsform. Betalingen trekkes først når ordren er ferdig behandlet hos oss og pakken påføres fraktetikett. På denne måten kan du være trygg på at vi har varene på lager før vi trekker betalingen.

Kan bedrifter handle i nettbutikken?

Ja. Bare legg inn navn på firma ved utsjekk. Det kreves et betalingskort for å gjennomføre transaksjonen. Du kan også velge faktura. Denne må betales før vi sender ut varene. Faktura utstedes også digitalt etter kjøp og sendes på e-post. Sjekk spam hvis du ikke mottar denne.

Kan jeg få rabatt?

I utgangspunktet selger vi varer til veiledende pris. Sjekk nettsidene jevnlig for å se om vi har kampanjer eller tilbud. Du kan også melde deg på nyhetsbrev for å se om vi har noen produkter på salg.

Finnes det en fysisk butikk jeg kan besøke?

Ja. Du kan besøke vår butikk i åpningstiden. Merk at vi noen ganger er avgårde, så det kan lønne seg å ta kontakt først. Du kan også besøke forhandlere, sjekk åpningstidene først.

Kan jeg handle utenfor Norge?

Nei. Vi selger eller sender ikke til utlandet. 

Kan jeg teste verktøy før jeg kjøper?

Vi har endel verktøy hos oss som er i daglig bruk. Dette kan du få teste på forespørsel.

Sikkerhet.

Er min private informasjon trygg?

Ja, så langt teknologien tillater. Man kan aldri beskytte seg 100% mot tap av informasjon, men vi gjør alt vi kan for å forhindre det. Et grep er kun å samle inn informasjonen som er nødvendig. Et annet tiltak er at vi ikke samler inn personopplysninger som kan regnes som privat informasjon, eksempelvis bankkort, personnummer, fødselsdato o.l.

Tilbyr dere to-faktor innlogging?

Ja. Du kan velge å aktivere to-faktor etter at du har opprettet din konto hos oss.

Er det trygt å handle på nettsiden?

Det er så trygt som teknologien tillater. Vi har mange sikkerhetsbarrierer på plass; to-faktor innlogging, krypterte nettsider, filter mot ondsinnede angrep, varselsystemer og de sikreste betalingsløsningene i markedet. Alt overvåkes 24/7 av eksperter og av automatiske systemer.

Frakt og retur.

Hvilke fraktalternativer tilbyr dere?

Vi benytter Bring. Du vil se dine alternativer ved utsjekk basert på pakkens størrelse og vekt. Store forsendelser som høvelbenker avtales i hvert enkelt tilfelle. Du kan også hente din pakke gratis hos oss.

Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken i tide?

Posten og bring har endret fristen for å hente pakker fra 14 til 7 dager. Hvis pakken ikke hentes innen 7 dager blir den sendt i retur. Retur og ny forsendelse må dessverre betales av deg som mottaker av pakken.

Kan jeg sende til en annen adresse?

Ja, så lenge det er en folkeregistrert adresse. Dette velger du enkelt ved utsjekk i nettbutikken.

Hvordan fungerer retur?

Hvis du ønsker å returnere en vare til oss må du opprette returen og betale for den selv. Du kan få refundert dine kostnader etter billigste fraktalternativ hvis det er en reklamasjon. Ved retur grunnet åpent kjøp betaler du retur selv.

Hvor lang tid før pakken kommer?

Vi pakker din bestilling samme dag eller påfølgende virkedag. Bring frakter varene normalt fra 1-5 dager i Norge. Du får beskjed på e-post/ sms som du oppgir ved bestilling.

Hva gjør jeg hvis pakken er skadet?

Sjekk pakken grundig når du henter den. Er den skadet må det rettes til befrakter, dvs. Bring. Dette er fraktleverandørens ansvar. Spør om skadeskjema der du henter pakken. Ta bilde og dokumentér skadene.

Pakken har ikke ankommet?

Sjekk sporingskoden du fikk i e-post fra Bring. Ingen e-post? Sjekk spam. Med sporingskoden (link) vil du kunne se hvor pakken befinner seg. ta kontakt med Bring for spørsmål om frakt. Dette kan ikke vi hjelpe deg med da det er fraktleverandørens ansvar.

#trejernspesialisten

Følg oss på Instagram

0
    0
    Handlekurv
    Din handlekurv er tomTilbake til butikken