Trehøvler
Høvler med tresåle. Kvalitetsverktøy for nybegynnere og profesjonelle. Vi har høvler i flere priskategorier og for mange bruksområder.
Viser alle 25 resultater
-
Grundthøvel Med 3 Høvelstål 10, 15 og 20 mm
kr 2845 inkl. mva Hurtigvisning -
Lag din egen høvel med Pinie Trehøvel Byggesett
kr 790 inkl. mva Hurtigvisning -
Langhøvel Classic
kr 1489 inkl. mva Hurtigvisning -
Langhøvel Premium
kr 2102 inkl. mva Hurtigvisning -
Nesesemshøvel Classic 18 MM
kr 523 inkl. mva Hurtigvisning -
Nesesemshøvel Classic 30 mm
kr 551 inkl. mva Hurtigvisning -
Nesesemshøvel Dobbel Classic
kr 617 inkl. mva Hurtigvisning -
Nothøvel Med 6 Høvelstål
kr 6990 inkl. mva Hurtigvisning -
Primus Pusshøvel Med Såle av Agnbøk
kr 3667 inkl. mva Hurtigvisning -
Pusshøvel Classic
kr 784 inkl. mva Hurtigvisning -
Pusshøvel Premium
kr 1498 inkl. mva Hurtigvisning -
Semshøvel Classic
kr 531 inkl. mva Hurtigvisning -
Semshøvel Classic
kr 557 inkl. mva Hurtigvisning -
Semshøvel Premium
kr 1533 inkl. mva Hurtigvisning -
Semshøvel Premium Med Justerbar Mekanisme
kr 2280 inkl. mva Hurtigvisning -
Skråstilt Semshøvel Classic
kr 768 inkl. mva Hurtigvisning -
Skråstilt Semshøvel Premium
kr 1715 inkl. mva Hurtigvisning -
Skrubbhøvel Classic
kr 691 inkl. mva Hurtigvisning -
Skrubbhøvel Premium
kr 1414 inkl. mva Hurtigvisning -
Sletthøvel Classic
kr 732 inkl. mva Hurtigvisning -
Sletthøvel Lang Classic – Arbeidshesten Til 75% av Høveljobben
kr 1320 inkl. mva Hurtigvisning -
Sletthøvel Premium
kr 1436 inkl. mva Hurtigvisning -
Treskrin For Trehøvler
kr 859 – kr 1347 inkl. mva Hurtigvisning -
Tomt på lager
Utjevningshøvel Classic
kr 818 inkl. mva Hurtigvisning -
Utjevningshøvel Premium For Harde Tresorter
kr 1498 inkl. mva Hurtigvisning
Ofte stilte spørsmål.
Handle hos Hoggjern.
Må jeg opprette en konto?
Nei. Du kan surfe og handle som gjest hvis du ikke ønsker å opprette en konto. Være klar over; uten konto får du ikke tilgang til dine tidligere ordrer, ønskeliste, hurtigbestilling eller innkjøpsliste.
Gir dere veiledning i valg av verktøy?
Ja. Du kan ringe oss for en hyggelig prat eller sende oss en e-post. Hvis du er nybegynner kan vi anbefale artikkelen essensielle verktøy for trearbeid.
Hvordan fungerer betaling?
Når du legger inn en ordre og kommer til kassen, så velger du ønsket betalingsform. Betalingen trekkes først når ordren er ferdig behandlet hos oss og pakken påføres fraktetikett. På denne måten kan du være trygg på at vi har varene på lager før vi trekker betalingen.
Kan bedrifter handle i nettbutikken?
Ja. Bare legg inn navn på firma ved utsjekk. Det kreves et betalingskort for å gjennomføre transaksjonen. Du kan også velge faktura. Denne må betales før vi sender ut varene. Faktura utstedes også digitalt etter kjøp og sendes på e-post. Sjekk spam hvis du ikke mottar denne.
Kan jeg få rabatt?
I utgangspunktet selger vi varer til veiledende pris. Sjekk nettsidene jevnlig for å se om vi har kampanjer eller tilbud. Du kan også melde deg på nyhetsbrev for å se om vi har noen produkter på salg.
Finnes det en fysisk butikk jeg kan besøke?
Ja. Du kan besøke vår butikk i åpningstiden. Merk at vi noen ganger er avgårde, så det kan lønne seg å ta kontakt først.
Kan jeg handle utenfor Norge?
Nei. Vi selger eller sender ikke til utlandet.
Kan jeg teste verktøy før jeg kjøper?
Vi har endel verktøy hos oss som er i daglig bruk. Dette kan du få teste på forespørsel.
Sikkerhet.
Er min private informasjon trygg?
Ja, så langt teknologien tillater. Man kan aldri beskytte seg 100% mot tap av informasjon, men vi gjør alt vi kan for å forhindre det. Et grep er kun å samle inn informasjonen som er nødvendig. Et annet tiltak er at vi ikke samler inn personopplysninger som kan regnes som privat informasjon, eksempelvis bankkort, personnummer, fødselsdato o.l.
Tilbyr dere to-faktor innlogging?
Ja. Du kan velge å aktivere to-faktor etter at du har opprettet din konto hos oss.
Er det trygt å handle på nettsiden?
Det er så trygt som teknologien tillater. Vi har mange sikkerhetsbarrierer på plass; to-faktor innlogging, krypterte nettsider, filter mot ondsinnede angrep, varselsystemer og de sikreste betalingsløsningene i markedet. Alt overvåkes 24/7 av eksperter og av automatiske systemer.
Må jeg opprette en konto?
Nei. Du kan surfe og handle som gjest hvis du ikke ønsker å opprette en konto. Være klar over; uten konto får du ikke tilgang til dine tidligere ordrer, ønskeliste, hurtigbestilling eller innkjøpsliste.
Gir dere veiledning i valg av verktøy?
Ja. Du kan ringe oss for en hyggelig prat eller sende oss en e-post. Hvis du er nybegynner kan vi anbefale artikkelen essensielle verktøy for trearbeid.
Hvordan fungerer betaling?
Når du legger inn en ordre og kommer til kassen, så velger du ønsket betalingsform. Betalingen trekkes først når ordren er ferdig behandlet hos oss og pakken påføres fraktetikett. På denne måten kan du være trygg på at vi har varene på lager før vi trekker betalingen.
Kan bedrifter handle i nettbutikken?
Ja. Bare legg inn navn på firma ved utsjekk. Det kreves et betalingskort for å gjennomføre transaksjonen. Du kan også velge faktura. Denne må betales før vi sender ut varene. Faktura utstedes også digitalt etter kjøp og sendes på e-post. Sjekk spam hvis du ikke mottar denne.
Kan jeg få rabatt?
I utgangspunktet selger vi varer til veiledende pris. Sjekk nettsidene jevnlig for å se om vi har kampanjer eller tilbud. Du kan også melde deg på nyhetsbrev for å se om vi har noen produkter på salg.
Finnes det en fysisk butikk jeg kan besøke?
Ja. Du kan besøke vår butikk i åpningstiden. Merk at vi noen ganger er avgårde, så det kan lønne seg å ta kontakt først.
Kan jeg handle utenfor Norge?
Nei. Vi selger eller sender ikke til utlandet.
Kan jeg teste verktøy før jeg kjøper?
Vi har endel verktøy hos oss som er i daglig bruk. Dette kan du få teste på forespørsel.
Frakt og retur.
Hvilke fraktalternativer tilbyr dere?
Vi benytter Bring. Du vil se dine alternativer ved utsjekk basert på pakkens størrelse og vekt. Store forsendelser som høvelbenker avtales i hvert enkelt tilfelle. Du kan også hente din pakke gratis hos oss.
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken i tide?
Posten og bring har endret fristen for å hente pakker fra 14 til 7 dager. Hvis pakken ikke hentes innen 7 dager blir den sendt i retur. Retur og ny forsendelse må dessverre betales av deg som mottaker av pakken.
Kan jeg sende til en annen adresse?
Ja, så lenge det er en folkeregistrert adresse. Dette velger du enkelt ved utsjekk i nettbutikken.
Hvordan fungerer retur?
Hvis du ønsker å returnere en vare til oss må du opprette returen og betale for den selv. Du kan få refundert dine kostnader etter billigste fraktalternativ hvis det er en reklamasjon. Ved retur grunnet åpent kjøp betaler du retur selv.
Hvor lang tid før pakken kommer?
Vi pakker din bestilling samme dag eller påfølgende virkedag. Bring frakter varene normalt fra 1-5 dager i Norge. Du får beskjed på e-post/ sms som du oppgir ved bestilling.
Hva gjør jeg hvis pakken er skadet?
Sjekk pakken grundig når du henter den. Er den skadet må det rettes til befrakter, dvs. Bring. Dette er fraktleverandørens ansvar. Spør om skadeskjema der du henter pakken. Ta bilde og dokumentér skadene.
Pakken har ikke ankommet?
Sjekk sporingskoden du fikk i e-post fra Bring. Ingen e-post? Sjekk spam. Med sporingskoden (link) vil du kunne se hvor pakken befinner seg. ta kontakt med Bring for spørsmål om frakt. Dette kan ikke vi hjelpe deg med da det er fraktleverandørens ansvar.
#Hoggjern
Følg oss på Instagram!